PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE SPOLEČNOSTI BLÅKLÄDERS

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

POSTUP

1. Ujistěte se, že oděv, který chcete vrátit, je schváleným vraceným zbožím podle níže uvedených podmínek.

2. Vyplňte správně doklad o vrácení zboží. Doklad o vrácení zboží naleznete na webu společnosti Blåkläder nebo kontaktujte e-mailem či telefonicky naše reklamační oddělení. E-mail: claim@blaklader.com, telefon: +46 325-661930

3. Odešlete zásilku na naše reklamační oddělení (adresa je uvedena na dokladu o vrácení zboží).

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

• Zboží, které je vráceno do jednoho (1) měsíce od data dodání, lze vrátit bez jakékoli srážky z hodnoty zboží.

V případě vrácení zboží v období od jednoho (1) do tří (3) měsíců od data dodání bude provedena srážka z hodnoty zboží ve výši 15 %. Na zboží s datem dodání starším než tři (3) měsíce se nevztahuje právo na vrácení.

• Zboží musí být vráceno v původním stavu a v původním obalu. Ze zboží se nesmí odstraňovat visačky s velikostí a zárukou. Za zboží, které není zabaleno v původním obalu, se účtuje poplatek 30 SEK za kus.

• Nepřijímáme vrácené oděvy, které byly jakýmkoli způsobem upraveny.

• Na vráceném oděvu nesmí být cenovka / visačka s cenou.

• Doklad o vrácení zboží musí být správně vyplněn. Na dokladu musí být uvedeno číslo objednávky a/nebo faktury. V případě chybějící dokumentace bude provedena srážka z hodnoty zboží ve výši 20 % (nejméně 50 SEK).

• V případě vrácení zboží například z důvodu nesprávného objednání nebo změny velikosti hradí zpáteční dopravu kupující. V případě nesprávného dodání hradí zpáteční dopravu společnost Blåkläder.

 

REKLAMACE

POSTUP

1. Kontaktujte reklamační oddělení společnosti Blåkläder e-mailem nebo telefonicky a vyžádejte si doklad o vrácení zboží a nákladní list.

E-mail: claim@blaklader.com, telefon: +46 325-661930

2. Vyplňte správně doklad o vrácení zboží.

3. Před odesláním zásilky našemu reklamačnímu oddělení se ujistěte, že zboží splňuje níže uvedené podmínky

(adresa je uvedena na dokladu o vrácení zboží).

NA CO MYSLET PŘI REKLAMACI:

• Reklamované oděvy je třeba před vrácením do společnosti Blåkläder vyprat.

• Doklad o vrácení zboží musí být správně vyplněn. Na dokladu musí být uvedeno číslo objednávky a/nebo faktury.

• Reklamační oddělení společnosti Blåkläder posoudí, zda je reklamace oprávněná, či nikoli. Pokud je reklamace oprávněná, oděv bude opraven, připsán ve prospěch účtu nebo vyměněn.

• V případě reklamace hradí zpáteční dopravu společnost Blåkläder.


TELEFONNÍ ČÍSLO:
+606 081 722

Ředitelství společnosti Blåkläder

Obchodní 106

25101 Čestlice

Opening hours

Pondělí – Pátek 08:00 -17:00

Sobota – Neděle Zavřeno

Návštěvní adresa

Obchodní 106

25101 Čestlice

© 2024 Blåkläder AB. Všechna práva vyhrazena.