NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY TÝKAJÍCÍ SE NAŠICH VÝROBKŮ

Co znamená doživotní záruka na švy?
Pokud se švy na oděvu poruší, zajistíme opravu nebo výměnu. Záruka se nevztahuje na případy porušení švů v důsledku mechanického poškození, například roztržení nebo rozříznutí ostrými hranami či nástroji. Stejně tak neplatí v případě, že tkanina nebo oděv je jinak opotřebený. Chcete-li uplatnit reklamaci, kontaktujte obchod, ve kterém jste oděv koupili. Všechny oděvy musí být zaslány prodejci na náklady kupujícího, než bude možné provést opravu nebo výměnu.

Kde si mohu stáhnout obrázky výrobků Blåkläder v nízkém rozlišení?
Přejděte na katalog výrobků a najděte výrobek, který byste chtěli. Klepněte na Stáhnout JPEG a zobrazí se zvětšený obrázek výrobku. Pokud používáte Windows, klepněte pravým tlačítkem doprostřed obrázku a zvolte možnost „Uložit cíl jako“.

Kde si mohu stáhnout obrázky výrobků Blåkläder ve vysokém rozlišení?
Chcete-li si stáhnout obrázky výrobku ve vysokém rozlišení, přejděte na stránku výrobku a klepněte na kartu „Obrázky ve vysokém rozlišení“.

Co je to formát EPS?
EPS je obrazový formát, který se používá při ofsetovém tisku a podporuje vektorovou grafiku. Naše obrázky EPS jsou ve vysokém rozlišení 300 dpi RGB. Obrázky mají čáry označující řezy.

Co je to obrazový formát JPEG?
JPEG je obrazový formát, který se používá na internetu a je vhodný pro práci například v aplikacích Microsoft Office. Obrázky mají nízké rozlišení, aby zabíraly co nejméně místa, a nejsou vhodné k ofsetovému tisku.

Jak získat sponzorství společnosti Blåkläder?
Společnost Blåkläder každý rok sponzoruje různé sportovní a kulturní akce. Zašlete e-mail na adresu info@blaklader.com, ve kterém představíte sebe nebo svůj tým a rovněž předložíte návrh sponzorství.

Dají se sehnat staré propagační filmy společnosti Blåkläder?
Na našich webových stránkách publikujeme pouze aktuální propagační kampaně, ale zašlete nám e-mail na adresu info@blaklader.com a budeme-li moci, pošleme vám starší marketingové materiály.

Kde si mohu koupit výrobky Blåkläder?
Výrobky Blåkläder se prodávají prostřednictvím koncových prodejců. Chcete-li větší množství, obraťte se na jednoho z našich regionálních prodejních zástupců. Telefonní čísla a e-mailové adresy najdete v části „Kontakt“.

Jak se mohu stát jedním z koncových prodejců společnosti Blåkläder?
Obraťte se na jednoho z našich regionálních prodejních zástupců, který vám poskytne více informací o distribuci. Telefonní čísla a e-mailové adresy najdete v části „Kontakt“.

Jaké jsou dodací lhůty?
Jestliže váš obchod zadá objednávku v našem skladu před 9.30, zboží bude odesláno týž den. Dodací lhůta se liší podle země, do které je naplánováno dodání. Pokud má být oděv opatřen značkou nebo výšivkou, může to trvat déle.

V jakých zemích mohu nalézt pracovní oděvy Blåkläder?
Společnost Blåkläder má dceřiné společnosti a zástupce v následujících zemích: Švédsko, Norsko, Finsko, Dánsko, Polsko, Irsko, Spojené království, Německo, Estonsko, Nizozemsko, Belgie, Švýcarsko, Rakousko, Itálie, Francie, Španělsko, Maďarsko, Rumunsko, Island, USA, Kanada.

Kde najdu nejbližšího koncového prodejce?
Chcete-li najít nejbližšího koncového prodejce, obraťte se na naše oddělení služeb zákazníkům ve vaší zemi. Pokud v současné době nepůsobíme ve vaší zemi, kontaktujte švédské ústředí na e-mailové adrese info@blaklader.com.

Chci reklamovat výrobek, jak mám postupovat?
Promluvte si s koncovým prodejcem, od kterého jste výrobek koupili. Prodejce ho vrátí společnosti Blåkläder, která provede posouzení a pokud zjistí výrobní vadu, zajistí výměnu. Je důležité vracet vadné oděvy společnosti Blåkläder, abychom je mohli prohlédnout a v budoucnu danou vadu odstranit.