PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE SPOLEČNOSTI BLÅKLÄDERS
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
POSTUP
1. Ujistěte se, že oděv, který chcete vrátit, je schváleným vraceným zbožím podle níže uvedených podmínek.
2. Vyplňte správně doklad o vrácení zboží. Doklad o vrácení zboží naleznete na webu společnosti Blåkläder nebo kontaktujte e-mailem či telefonicky naše reklamační oddělení. E-mail: claim@blaklader.com, telefon: +46 325-661930
3. Odešlete zásilku na naše reklamační oddělení (adresa je uvedena na dokladu o vrácení zboží).
PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
• Zboží, které je vráceno do jednoho (1) měsíce od data dodání, lze vrátit bez jakékoli srážky z hodnoty zboží.
V případě vrácení zboží v období od jednoho (1) do tří (3) měsíců od data dodání bude provedena srážka z hodnoty zboží ve výši 15 %. Na zboží s datem dodání starším než tři (3) měsíce se nevztahuje právo na vrácení.
• Zboží musí být vráceno v původním stavu a v původním obalu. Ze zboží se nesmí odstraňovat visačky s velikostí a zárukou. Za zboží, které není zabaleno v původním obalu, se účtuje poplatek 30 SEK za kus.
• Nepřijímáme vrácené oděvy, které byly jakýmkoli způsobem upraveny.
• Na vráceném oděvu nesmí být cenovka / visačka s cenou.
• Doklad o vrácení zboží musí být správně vyplněn. Na dokladu musí být uvedeno číslo objednávky a/nebo faktury. V případě chybějící dokumentace bude provedena srážka z hodnoty zboží ve výši 20 % (nejméně 50 SEK).
• V případě vrácení zboží například z důvodu nesprávného objednání nebo změny velikosti hradí zpáteční dopravu kupující. V případě nesprávného dodání hradí zpáteční dopravu společnost Blåkläder.
REKLAMACE
POSTUP
1. Kontaktujte reklamační oddělení společnosti Blåkläder e-mailem nebo telefonicky a vyžádejte si doklad o vrácení zboží a nákladní list.
E-mail: claim@blaklader.com, telefon: +46 325-661930
2. Vyplňte správně doklad o vrácení zboží.
3. Před odesláním zásilky našemu reklamačnímu oddělení se ujistěte, že zboží splňuje níže uvedené podmínky
(adresa je uvedena na dokladu o vrácení zboží).
NA CO MYSLET PŘI REKLAMACI:
• Reklamované oděvy je třeba před vrácením do společnosti Blåkläder vyprat.
• Doklad o vrácení zboží musí být správně vyplněn. Na dokladu musí být uvedeno číslo objednávky a/nebo faktury.
• Reklamační oddělení společnosti Blåkläder posoudí, zda je reklamace oprávněná, či nikoli. Pokud je reklamace oprávněná, oděv bude opraven, připsán ve prospěch účtu nebo vyměněn.
• V případě reklamace hradí zpáteční dopravu společnost Blåkläder.