Jste unavení a otrávení z všelijakých nesnesitelných objednávkových procesů? Pak jste tu vy i vaše firma na správném místě. Odstartujte ještě dnes svou novou, jednodušší a efektivní éru tím, že převezmete plnou kontrolu nad internetovým obchodem, který je pro vás individuálně přizpůsoben.
LEPŠÍ ZPŮSOB, JAK DĚLAT VĚCI
S vlastním firemním internetovým obchodem získáte lepší kontrolu, lepší službu, efektivitu a flexibilitu a budete snadněji provádět správné volby. Po zaznamenání všech vašich objednávek bude moci snadno kontrolovat náklady na úrovni společnosti, oddělení i zaměstnance.
Ušetřete čas a peníze díky přístupu ke všem produktům celého sortimentu Blåkläder na jedno kliknutí. Internetový obchod celkově zjednodušuje objednávací proces a dává vám větší kontrolu s menší administrativní zátěží.
Rozdělte svůj jedinečný firemní sortiment na pracovní aktivity různých oddělení. Dalšími chytrými a flexibilními rysy jsou vyváženost personálu a autorizační proces.
Pokud si chcete nechat vytisknout nebo vyšít logo své firmy na pracovní oděvy, obsahuje obchod funkci, která vám umožní umístit, zobrazit a rozhodnout, kam na oděv chcete své logo umístit.
VEŠKERÉ PRACOVNÍ ODĚVY NA JEDNOM MÍSTĚ
Budete mít přístup ke všem produktům celého sortimentu společnosti Blåkläder. Jediným kliknutím můžete objednat vše, co potřebujete.
ŠETŘETE ČAS A PENÍZE
Zjednodušte objednávací proces ve své společnosti a nechte své zaměstnance dělat, co umí nejlépe. Zbytečné starosti a neefektivní činnosti se brzy stanou minulostí.
RYCHLÉ DODÁVKY PO CELÉM SVĚTĚ
Dodáváme s absolutní přesností a zavazujeme se, že vám pracovní oděvy vždy doručíme včas.
“Jsme personální agentura s vysokou fluktuací pracovníků a potřebujeme dodávky rychlostí blesku. Dostáváme nyní lepší dodávky s kratšími dodacími lhůtami a vše je na jednom místě. Jsme velmi spokojení.”
- PREMIER
SNADNÉ PRO UŽIVATELE.
NÁKLADOVĚ EFEKTIVNÍ PRO VAŠI FIRMU.
Abychom zajistili, že objednávání pracovních oděvů je pro koncové uživatele snadné, zjednodušili jsme celý proces.
- Uložené velikosti všech oděvů umožňují rychlé objednávky.
- Balení pro konkrétní osoby pro snadné objednávky přímo do skříněk.
- Rychlá objednávka na konci nákupu nových pracovních oděvů během několika sekund.
- Historie objednávek a očekávané termíny dodání pomocí předvolených polí.
MÉNĚ ADMINISTRATIVNÍ ZÁTĚŽE PRO VÁS.
VÍCE ČASU NA JINÉ VĚCI.
Výkonné nástroje pro udržení kontroly a rychlé získání přehledu o všech zaměstnancích.
- Oděvy a výšivky specifické pro jednotlivá oddělení.
- Snadný přehled o všech nákupech koncových uživatelů.
- Limity částek pro kontrolu výdajů.
- Schvalování objednávek a výkonné nástroje pro správu.
- Plná kontrola nad všemi nákupy pracovních oděvů
Někdy na detailech záleží. V případě našich služeb s přidanou hodnotou (SPH) to nemůže být pravdivější. Definujte pravou identitu své firmy charakteristickými oděvy svým zaměstnanců.
VYNIKNĚTE DÍKY SLUŽBÁM S PŘIDANOU HODNOTOU
Co by byl fotbalový tým bez klubového dresu? Vaše pracovní oděvy hodně vypovídají o tom, kdo jste jako pracovník i jako firma.
Naše služby s přidanou hodnotou (VAS) zahrnují mimo jiné dopravu, vyšívání nebo speciální služby, jako je prodloužení nebo zkrácení kalhot, přidání reflexní pásky, balení pro konkrétní osoby a další. Aby vše proběhlo hladce, děláme vše interně. Kryjeme vám záda.